על מירי מור וצה"ל

היא התחילה בלהקת הליווי של שלום חנוך, המשיכה בלהקתה של ירדנה ארזי והיום היא סולנית להקת הפסגות. זוהי מירי מור (26) שרוצה להתפתח כזמרת רוק, אך בינתיים לא אכפת לה להופיע בחתונות.

מירי מור (26) הסולנית היפיפיה והתמירה של להקת "הפסגות", מרשימה לא רק בקולה החם והחזק, אלא גם בהופעתה. היא ילידת אילת. בת למשפחה בת ששה ילדים. היא השלישית . בגיל 16 התלבטה המשפחה ויצאה לתקופה לנתניה. לקראת לימודיה בשמינית חזרו לאילת, אך מירי לא סיימה את בית הספר התיכון. היא החליטה לחזור לצפון ולחיות עם אחותה בתל אביב. "זו החלטה ששינתה את חיי" , היא אומרת "ההורים לא אמרו דבר ולא התווכחו אתי, כי הבינו שאין טעם".

מירי שרה מגיל צעיר. אחותה היא שדירבנה אותה לגשת לבחינות ללהקת הליווי שהקים אז שלום חנוך, לקראת הופעותיו ב "חתונה לבנה". מירי העזה והתקבלה. היא הופיעה עם שלום חנוך תקופה קצרה, שהיוותה התחלה מצויינת לטירונית כמוה. לצבא לא הלכה, "בגלל המשפחה המסורתית", היא אומרת.

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה מן העתונות,‏ עם התגים , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>